Η φωτογραφία μου
Γεννήθηκα ένα όμορφο πρωϊνό του Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη, εδώ μεγάλωσα και παραμένω πιστή σ'αυτή την πόλη, προς το παρόν, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει η ζωή! Όταν μεγάλωσα αποφάσισα να ασχοληθώ με το ραδιόφωνο, αφού η μουσική είναι η μεγάλη μου αγάπη. Τι πιο όμορφο από το να κάνεις ένα μικρόβιό σου επάγγελμα; Με την πάροδο των χρόνων ανακάλυψα και τη διαφήμιση, την εκφώνηση διαφημιστικών για την ακρίβεια. Έτσι εδώ και αρκετά χρόνια (ας κρύβουμε νούμερα χαχαχα) ασχολούμαι μόνο με αυτό. Αν θέλετε να πάρετε και μια γεύση από αυτό που κάνω επισκεφτείτε το soundcloud και καλή ακρόαση http://soundcloud.com/alexandra-adampa . Όμως εκτός από όλα αυτά τα υπέροχα, είμαι και μητέρα ενός υπέροχου αγοριού. Άλλο φοβερό αυτό στη ζωή μιας γυναίκας. Αυτά εν ολίγοις για το παρελθόν και το παρόν, για το τι μου επιφυλάσσει το μέλλον δεν ξέρω, όταν μάθω θα σας πω!

02 Φεβρουαρίου 2015

Stop Bullying



Την προηγούμενη εβδομάδα συγκλονίστηκα για άλλη μια φορά με ένα περιστατικό bullying....


Ένα 9χρονο αγόρι, έζησε τη φρίκη του bullying, όταν δυο μεγαλύτεροι συμμαθητές του το άφησαν να κρέμεται στην μπασκέτα στο προαύλιο του σχολείου τους, με αποτέλεσμα να πέσει και να υποστεί κατάγματα στα χέρια του. Τα παιδιά είχαν πάρει εντολή από το γυμναστή να σηκώσουν το συμμαθητή τους, προκειμένου να κατεβάσει μια μπάλα που είχε σφηνωθεί στην μπασκέτα, σύμφωνα με τη μητέρα του 9χρόνου. Όμως, ο γυμναστής  έφυγε και τα άλλα  παιδιά, τα οποία ήταν μεγαλύτερης ηλικίας, άφησαν για πλάκα κρεμασμένο τον 9χρονο, ο οποίος φοβισμένος φώναζε και εκλιπαρούσε να τον βοηθήσουν μέχρι που έπεσε με δύναμη στο έδαφος. Τελικά, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με κατάγματα. Μπράβο στη μητέρα που μίλησε, μπράβο της που δεν αποσιώπησε το γεγονός μπας και ξυπνήσουμε επιτέλους...

Είμαι κι εγώ μητέρα και είμαι πολύ προβληματισμένη και με το συγκεκριμένο θέμα, εύχομαι κι ελπίζω να προβληματιστούν όλοι οι γονείς!!! Έχω κάτσει κι έχω μιλήσει στο γιο μου για το bullying. Ο φόβος μου δεν είναι μόνο μην πέσει θύμα bullying το δικό μου παιδί, αλλά και να μην γίνει θύτης. Είναι πολύ λεπτές οι ισορροπίες και πρέπει όλοι οι γονείς να το πάρουμε στα σοβαρά το θέμα. Το «παιδιά είναι, μωρέ…» δεν είναι πλέον δικαιολογία, γιατί τα γεγονότα δείχνουν ότι αρχίζει και ξεφεύγει πολύ η ιστορία αυτή!!! Σύμφωνα με έρευνα του Χαμόγελο του Παιδιού, ένας στους τρεις μαθητές έχει πέσει θύμα σχολικού εκφοβισμού!!!!! Πρέπει να κινητοποιηθούμε όλοι οι γονείς!!! Η ζωή τρέχει για όλους μας, οι υποχρεώσεις, οι καταστάσεις, αλλά δεν πρέπει να μένουμε μακριά από τα παιδιά μας και να τα αφήνουμε να μεγαλώνουν μόνα τους. Πρέπει να προσφέρουμε αγάπη στα παιδιά μας, να συζητάμε μαζί τους, να τα καθοδηγούμε σωστά, να τα δώσουμε τις βάσεις για να γίνουν σωστοί άνθρωποι!!! Πρέπει να νιώθουν ασφάλεια, να ξέρουν ότι μπορούν και πρέπει να συζητάνε τα πάντα μαζί μας, να εκφράζουν οποιονδήποτε προβληματισμό τους, οποιονδήποτε φόβο τους!!! Και βέβαια εκτός από εμάς, ενεργό ρόλο πρέπει να έχουν και οι δάσκαλοι/καθηγητές τους!!! Δουλειά τους δεν είναι μόνο να κάνουν το μάθημά τους και να φεύγουν....

Η ζωή είναι δύσκολη για όλους μας πλέον, αλλά και η ευθύνη για τα παιδιά που μεγαλώνουμε είναι τεράστια.  Κανένα παιδί δεν πρέπει να μεγαλώνει μόνο του, εμείς θα τους δώσουμε τις βάσεις για να γίνουν σωστοί άνθρωποι. Αυτό δεν πρέπει ποτέ να το ξεχάσουμε!!!!
Την προηγουμένη εβδομάδα ήταν ο 9χρονος από τη Λέσβο, αύριο μπορεί να είναι το δικό μου παιδί, το δικό σου παιδί. Κάνε κάτι για να μην συμβεί......



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.