Η φωτογραφία μου
Γεννήθηκα ένα όμορφο πρωϊνό του Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη, εδώ μεγάλωσα και παραμένω πιστή σ'αυτή την πόλη, προς το παρόν, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει η ζωή! Όταν μεγάλωσα αποφάσισα να ασχοληθώ με το ραδιόφωνο, αφού η μουσική είναι η μεγάλη μου αγάπη. Τι πιο όμορφο από το να κάνεις ένα μικρόβιό σου επάγγελμα; Με την πάροδο των χρόνων ανακάλυψα και τη διαφήμιση, την εκφώνηση διαφημιστικών για την ακρίβεια. Έτσι εδώ και αρκετά χρόνια (ας κρύβουμε νούμερα χαχαχα) ασχολούμαι μόνο με αυτό. Αν θέλετε να πάρετε και μια γεύση από αυτό που κάνω επισκεφτείτε το soundcloud και καλή ακρόαση http://soundcloud.com/alexandra-adampa . Όμως εκτός από όλα αυτά τα υπέροχα, είμαι και μητέρα ενός υπέροχου αγοριού. Άλλο φοβερό αυτό στη ζωή μιας γυναίκας. Αυτά εν ολίγοις για το παρελθόν και το παρόν, για το τι μου επιφυλάσσει το μέλλον δεν ξέρω, όταν μάθω θα σας πω!

02 Φεβρουαρίου 2012

Facebook

Facebook!!! Και κάνεις αυτό το περιβόητο προφίλ. Ψάχνεις, βλέπεις πως “δουλεύει” το θέμα. Βρίσκεις φίλους, συμμαθητές από το παρελθόν με τους οποίους έχεις χαθεί, βρίσκεις συνεργάτες ή σε βρίσκουν αυτοί, μπαίνουν/ω στη λίστα των περιβόητων “friends”. Και σε βλέπουν κι άλλοι από τους φίλους σου και ο καθένας για τους λόγους του σου κάνει “request”. To accept εξαρτάται καθαρά από σένα. Κάποιους τους δέχεσαι λοιπόν. Ε κι εκεί αρχίζει το πανηγύρι!!!!
 
Τι θέλω να πω; Αρχίζουν κι έρχονται οι προσκλήσεις για τα διάφορα “events”. Μα κάθε μέρα έρχονται! Οκ το καταλαβαίνω, ο καθένας προσπαθεί να προωθήσει είτε τη δουλειά του, είτε να μαζέψει κόσμο και το facebook είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να το πετύχει κανείς. Αλλά……. Ω ναι υπάρχει και αυτό το αλλά (σχεδόν πάντα όμως). Βρε καλό μου, βρε χρυσό μου οκ σε αποδέχτηκα για “φίλο” χωρίς να σε ξέρω. Πες και καμιά κουβέντα, πες μου κάτι, μίλα μου. Τι δηλαδή με έχεις “φίλη” μόνο για να “διακοσμώ” το προφίλ σου; Μόνο για να κάνεις τη δουλίτσα σου; Πως περιμένεις να ανταποκριθώ στο “κάλεσμα” σου; Ψιλοεκνευρίζομαι όταν γίνεται αυτό. Γι'αυτό και ανά τακτά διαστήματα "καθαρίζω" τη λίστα με τους "φίλους". Όσοι δεν επικοινωνούν μαζί μου απλά διαγράφονται!!!!
Ή το άλλο!!! Μέσα στο facebook παίζει και το ποιος έχει περισσότερους φίλους! Χαχαχαχαχαχαχα μα είναι δυνατόν; Αλλά δυστυχώς στη χώρα μας παίζει πολύ έντονα αυτό. Όλοι θέλουν να δείξουν ότι κάποιοι είναι. Το δήθεν πάει κι έρχεται. Γι’αυτό πάμε κατά διαόλου. Για σοβαρευτείτε λίγο βρε παιδιά! Εδώ ο κόσμος χάνεται κι εσείς ασχολείστε με …….. (συμπληρώστε ότι θέλετε) 
Ε αφού πιάστηκα σήμερα με το facebook, θα ασχοληθώ λίγο ακόμη μ’αυτό! Το περιβόητο poke/σκούντημα! Χαχαχαχαχαχα δεν υπάρχει πιο άχρηστο από αυτό. Για ποιο λόγο μου κάνεις poke/σκούντημα οεο; Κατά καιρούς βλέπω στις ειδοποιήσεις poke/σκούντημα από ανθρώπους που δεν είναι καν “φίλοι” μου, ούτε καν τους ξέρω! Μα τι βλακεία είναι αυτή; Και τι περιμένεις βρε φίλε να κάνω; Κι άντε σου κάνω κι εγώ poke/σκούντημα και μετά; 
Μα πόσο άχρηστο είναι αυτό!!!! Θέλεις να μου πεις κάτι; Ε στείλε μου μήνυμα που να πάρει! Τόσο απλό είναι!!!! Γι’αυτό λοιπόν κι εγώ τα αγνοώ αυτά τα pokes/σκουντήματα! Θεωρώ ότι είναι η πιο άχρηστη λειτουργία στο facebook!!! 
Μέσα σε όλοοοοοο τον κόσμο που “κυκλοφορεί” μέσα σ’αυτό το δικτυακό χώρο, πάντα υπάρχουν και οι ενοχλητικοί, δε θα το προσπεράσω αυτό!!! Ενοχλητικά μηνύματα και παρενόχληση όλοι έχουμε δεχτεί, είμαι σίγουρη γι’αυτό! Κάποιοι κρυμμένοι πίσω από ένα πληκτρολόγιο, ανώνυμα τις περισσότερες φορές(με ψεύτικο όνομα, χωρίς όνομα) “ψάχνονται”. Ευτυχώς όμως υπάρχει και το “block”. 
Αν εξαιρέσουμε αυτά που με δυσαρεστούν σ’αυτό το social site, εγώ έχω να δηλώσω ότι το αγαπώ το φατσοβιβλίο. Μου έμαθε και μου μαθαίνει πολλά!!! Δεν υπάρχουν λοιπόν μόνο τα άσχημα, υπάρχουν και τα υπέροχα σ’αυτό. Βρήκα φίλους από τα παλιά που είχαμε χαθεί και δεν υπήρχε άλλος τρόπος να ξαναβρεθούμε! Έκανα δουλειά χάρη στο facebook! Και φυσικά γνώρισα καινούριους ανθρώπους, ανθρώπους που πραγματικά χάρηκα πολύ που γνώρισα!!!! 
Αν ξέρεις λοιπόν πώς να το χειριστείς, μπορείς να κερδίσεις πολλά από αυτό! Να’σαι καλά βρε φατσοβιβλίο!!! Μου γεμίζεις τον ελεύθερο χρόνο μου όταν είμαι σπίτι και μου δίνεις την ευκαιρία να γνωρίσω αξιόλογους ανθρώπους!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.