Η φωτογραφία μου
Γεννήθηκα ένα όμορφο πρωϊνό του Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη, εδώ μεγάλωσα και παραμένω πιστή σ'αυτή την πόλη, προς το παρόν, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει η ζωή! Όταν μεγάλωσα αποφάσισα να ασχοληθώ με το ραδιόφωνο, αφού η μουσική είναι η μεγάλη μου αγάπη. Τι πιο όμορφο από το να κάνεις ένα μικρόβιό σου επάγγελμα; Με την πάροδο των χρόνων ανακάλυψα και τη διαφήμιση, την εκφώνηση διαφημιστικών για την ακρίβεια. Έτσι εδώ και αρκετά χρόνια (ας κρύβουμε νούμερα χαχαχα) ασχολούμαι μόνο με αυτό. Αν θέλετε να πάρετε και μια γεύση από αυτό που κάνω επισκεφτείτε το soundcloud και καλή ακρόαση http://soundcloud.com/alexandra-adampa . Όμως εκτός από όλα αυτά τα υπέροχα, είμαι και μητέρα ενός υπέροχου αγοριού. Άλλο φοβερό αυτό στη ζωή μιας γυναίκας. Αυτά εν ολίγοις για το παρελθόν και το παρόν, για το τι μου επιφυλάσσει το μέλλον δεν ξέρω, όταν μάθω θα σας πω!

13 Ιουνίου 2013

Μας τα κάνατε ΕΡΤ πια….

Από τα 19 μου με θυμάμαι να δουλεύω, είτε να δουλεύω σε μία δουλειά, είτε σε δύο, είτε και σε τρεις. Ναι έκανα και τρεις δουλειές κάποτε, έφευγα από το σπίτι στις 9 το πρωί, επέστρεφα ενδιάμεσα για να φάω και να αλλάξω, ξαναέφευγα και επέστρεφα για ύπνο τα ξημερώματα!!!! Αυτή τη στιγμή απασχολούμαι σε μία δουλειά, κυνηγώντας καθημερινά το μεροκάματο, όχι για τίποτα άλλο, απλά για να μπορέσω να καλύψω τις διάφορες υποχρεώσεις μου, τίποτα άλλο παραπάνω…..
Κάθε πρωί που ξυπνάω ευχαριστώ το Θεό που μ’έχει γερή και παρακαλάω να συνεχίσω να είμαι γερή και να έχω έστω και λίγη δουλειά για να είμαι εντάξει εκεί που πρέπει να είμαι…. Σαν εμένα υπάρχουν εκεί έξω άλλοι τόσοι που κάνουν ή έστω προσπαθούν να κάνουν ακριβώς το ίδιο πράγμα!!!
Τώρα θα μου πείτε τι σας ενδιαφέρει όλο αυτό για μένα. Ήθελα να γράψω κάτι με αφορμή όλα αυτά που συμβαίνουν στην ΕΡΤ αυτές τις μέρες. Βλέπω σχόλια από εδώ, σχόλια από εκεί, διχασμένες απόψεις, φανατισμένες απόψεις, απλές απόψεις, ας πούμε λογικές απόψεις, ποικιλία πάντως υπάρχει. Νιώθω λίγο διχασμένη κι εγώ οφείλω να ομολογήσω, λίγο μπερδεμένη…. Μπερδεμένη γιατί αναίσθητη φυσικά δεν είμαι που κλείνει άλλη μία «επιχείρηση». Αλλά βέβαια αυτή η «επιχείρηση» δεν κλείνει δια παντός!!!!! Γι’αυτό το λόγο είμαι κι εκνευρισμένη για τον τόσο ντόρο που γίνεται και ιδίως για το ότι ζητούν να τους συμπαρασταθούμε. Σ’αυτό το κομμάτι είμαι πάρα πολύ εκνευρισμένη!!! Που ήσασταν όλοι εσείς κύριοι και κυρίες όταν έκλεισε μία ιδιωτική επιχείρηση; Που ήσασταν και που είστε όλοι εσείς κύριοι και κυρίες όταν εκατομμύρια άνθρωποι του ιδιωτικού τομέα δεν έχουν δουλειά αυτή τη στιγμή;;;; Εγώ προσωπικά δε θυμάμαι να κάνατε και τίποτα να τους συμπαρασταθείτε…...
Εσείς απ’ότι είπανε και θα αποζημιωθείτε, κάτι το οποίο πολλοί μόνο στον ύπνο τους το είδαν και κάποιοι ίσως επαναπροσληφθείτε αφού η ΕΡΤ θα ξανανοίξει (και σίγουρα τότε θα κάνετε και τουμπεκί ψιλοκομμένο)
Μου ζητάτε να βγω στο δρόμο για σας, για μένα δεν το κάνατε ποτέ!!! Για μένα που έπαιρνα πολύ λιγότερα χρήματα από εσάς και ποτέ δεν ήμουν σίγουρη αν την επόμενη μέρα θα είχα δουλειά. Ενώ εσείς ήσασταν βολεμένοι στις καρεκλίτσες σας με τους παχυλούς μισθούς σας και είχατε τους συνδικαλιστές σας να κόβουν και ράβουν για πάρτη σας!!!!! Το μόνο μέσο διαμαρτυρίας σας (λέμε τώρα) ήταν η απεργία, που πετούσατε την σκούφια σας για απεργίες για να μη δουλέψετε, για να κάνετε κοπάνα, λες και δουλέψατε ποτέ έτσι όπως δουλεύουν οι του ιδιωτικού τομέα!!!! Είμαι σκληρή μαζί σας ναι το ξέρω, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ ούτε τα μάτια ούτε τα αυτιά να κλείσω σε όλα αυτά.
Σε κάθε κανόνα πάντα υπάρχουν οι εξαιρέσεις, αλλά οι εξαιρέσεις στη δική σας περίπτωση, δηλαδή οι άνθρωποι του δημοσίου που πραγματικά δουλεύουν είναι μάλλον λίγοι ως προς το σύνολο, γι’αυτό και σας παίρνει όλους οι μπάλα!!! Συγχωρέστε με αλλά έτσι τα βλέπω τα πράγματα, γιατί εσείς τα κάνετε έτσι!!!
Όχι λοιπόν δε θα διαμαρτυρηθώ για εσάς, λυπάμαι….. γιατί πολύ απλά εσείς δε διαμαρτυρηθήκατε ποτέ επί της ουσίας για μένα….
Όπως διάβασα κάπου και πολύ συμφωνώ «Ζούμε σε μια διεφθαρμένη χώρα βολεμένων που όλοι γνωρίζονται μεταξύ τους και δίνει δουλειά ο ένας στον άλλο έμμεσα και άμεσα, συνεπώς δεν μιλάει σχεδόν κανείς ή όσοι μιλάνε κόπτονται για το μέλλον της ανεξάρτητης κρατικής ενημέρωσης.»
Ε αυτό κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσει, χαρακτηρίστε με ρομαντική ή και αφελή, αλλά πραγματικά θέλω να πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα αλλάξει!!! Συμφωνώ λοιπόν στο προσωρινό κλείσιμο της ΕΡΤ και μακάρι το νέο ξεκίνημά της να γίνει σωστά και όπως πρέπει. Διαφωνώ βέβαια με τον τρόπο που έγινε, αλλά από την άλλη για να λέμε και του στραβού το δίκιο και με άλλο τρόπο να την έκλειναν πάλι χαμός θα γινόταν, είμαι απόλυτα σίγουρη γι’αυτό!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.