Η φωτογραφία μου
Γεννήθηκα ένα όμορφο πρωϊνό του Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη, εδώ μεγάλωσα και παραμένω πιστή σ'αυτή την πόλη, προς το παρόν, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει η ζωή! Όταν μεγάλωσα αποφάσισα να ασχοληθώ με το ραδιόφωνο, αφού η μουσική είναι η μεγάλη μου αγάπη. Τι πιο όμορφο από το να κάνεις ένα μικρόβιό σου επάγγελμα; Με την πάροδο των χρόνων ανακάλυψα και τη διαφήμιση, την εκφώνηση διαφημιστικών για την ακρίβεια. Έτσι εδώ και αρκετά χρόνια (ας κρύβουμε νούμερα χαχαχα) ασχολούμαι μόνο με αυτό. Αν θέλετε να πάρετε και μια γεύση από αυτό που κάνω επισκεφτείτε το soundcloud και καλή ακρόαση http://soundcloud.com/alexandra-adampa . Όμως εκτός από όλα αυτά τα υπέροχα, είμαι και μητέρα ενός υπέροχου αγοριού. Άλλο φοβερό αυτό στη ζωή μιας γυναίκας. Αυτά εν ολίγοις για το παρελθόν και το παρόν, για το τι μου επιφυλάσσει το μέλλον δεν ξέρω, όταν μάθω θα σας πω!

19 Ιουλίου 2013

Γράμμα για τα γενέθλια σου

Σάββατο 19 Ιουλίου 2003…… Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013……
10 ολόκληρα χρόνια συμπληρώνονται σήμερα…..
10 χρόνια ζωής για σένα, 10 χρόνια γεμάτα με διάφορα συναισθήματα για μένα!!!
Σαν σήμερα λοιπόν πριν από 10 χρόνια γεννήθηκες αγάπη μου και ήρθες να μου ομορφύνεις τη ζωή….

Με ζόρισες λιγάκι μέχρι να βγεις από την κοιλιά μου, αλλά θα το περνούσα ξανά και ξανά όλο αυτό! Θυμάμαι τα πάντα σαν χθες…. Από τη στιγμή που άρχισαν τα πονάκια, μέχρι τη στιγμή που σε πρωτοαντίκρυσα…. Είναι μαγικές οι στιγμές της γέννας, είναι μαγική η στιγμή της γέννησης μιας καινούργιας ύπαρξης. Ακόμη πιο μαγική όμως είναι στιγμή της πρώτης αγκαλιάς!!!! 9 μήνες σ’ένιωθα να μεγαλώνεις μέσα μου, να κινείσαι, να κλωτσάς…. Πόσο υπέροχα ήταν όταν άκουσα το πρώτο σου κλάμα, όταν σε πήρα στην αγκαλιά μου και σου είπα καλώς ήρθες αγάπη μου!!!
Ήσουν ένα μικρό πλασματάκι και σήμερα 10 χρόνια μετά, είσαι το αντράκι μου. Πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός; Πόσο γρήγορα μεγαλώνεις;
Κάθε χρόνο τέτοια μέρα, θυμάμαι και ξαναζώ την ημέρα της γέννησής σου και τα μάτια μου βουρκώνουν……. Όχι μωρό μου δε δακρύζω από στεναχώρια, είναι δάκρυα χαράς και αγάπης…… Είσαι το πιο όμορφο, το πιο αγνό πλάσμα της ζωής μου!!!!! Σε λατρεύω!!!!!

Εύχομαι γίνεις ένας σωστός άνθρωπος. Θα φροντίσω όσο πιο πολύ μπορώ γι’αυτό, να είσαι σίγουρος. Η μανούλα πάντα θα είναι δίπλα σου, όποτε τη χρειαστείς, πάντα στο λέω αυτό…. Εμείς οι δυο θα λέμε τα πάντα μεταξύ μας…..
Εύχομαι να είμαι γερή για να ζήσω όλα τα στάδια της ζωής σου και να σε καμαρώνω….
Εύχομαι να είσαι γερός και να ζήσεις τα πάντα μωρό μου….
Εύχομαι να είσαι χαμογελαστός…
Εύχομαι να είσαι περιτριγυρισμένος από αληθινούς ανθρώπους….
Εύχομαι η ζωή σου να είναι γεμάτη με όμορφες στιγμές….

Χρόνια πολλά μονάκριβέ μου….
Χρόνια πολλά Φίλιππε μου…..
Σ’αγαπάω ως τον ουρανό και τα αστεράκια!!!!! (είδες; θυμάμαι τι μου έλεγες όταν ήσουν μικρούλης)

Η μανούλα σου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.