Η φωτογραφία μου
Γεννήθηκα ένα όμορφο πρωϊνό του Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη, εδώ μεγάλωσα και παραμένω πιστή σ'αυτή την πόλη, προς το παρόν, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει η ζωή! Όταν μεγάλωσα αποφάσισα να ασχοληθώ με το ραδιόφωνο, αφού η μουσική είναι η μεγάλη μου αγάπη. Τι πιο όμορφο από το να κάνεις ένα μικρόβιό σου επάγγελμα; Με την πάροδο των χρόνων ανακάλυψα και τη διαφήμιση, την εκφώνηση διαφημιστικών για την ακρίβεια. Έτσι εδώ και αρκετά χρόνια (ας κρύβουμε νούμερα χαχαχα) ασχολούμαι μόνο με αυτό. Αν θέλετε να πάρετε και μια γεύση από αυτό που κάνω επισκεφτείτε το soundcloud και καλή ακρόαση http://soundcloud.com/alexandra-adampa . Όμως εκτός από όλα αυτά τα υπέροχα, είμαι και μητέρα ενός υπέροχου αγοριού. Άλλο φοβερό αυτό στη ζωή μιας γυναίκας. Αυτά εν ολίγοις για το παρελθόν και το παρόν, για το τι μου επιφυλάσσει το μέλλον δεν ξέρω, όταν μάθω θα σας πω!

12 Ιανουαρίου 2012

Νοσταλγώντας το καλοκαίρι

Το θερμόμετρο δεν ξέρω τι θερμοκρασία δείχνει έξω και ειλικρινά δε θέλω να δω το νούμερο, γιατί θα φρικάρω!!! Δε μου αρέσει ο χειμώνας, το έχω δηλώσει εδώ και πολλά χρόνια. Είμαι παιδί του καλοκαιριού, της ζέστης, του ήλιου, της θάλασσας, πάει και τελείωσε!!!
Ειλικρινά δεν το παλεύω το κρύο! Δε μου αρέσει να είμαι ντυμένη σαν το κρεμμύδι, πως να το κάνουμε! Όταν το πρόσωπό μου και τα χέρια μου είναι εκτεθειμένα στο κρύο, δεν μπα να φοράω 800 ρούχα -λέμε τώρα- εγώ θα τουρτουρίζω. Το καλύτερό μου το χειμώνα είναι μόνο το τζάκι και το πάπλωμά μου! Έχω σχέσεις πάθους με αυτά τα δύο. 
Όταν ανάβω το τζάκι στο σπίτι, μένει για ώωωωωωωρες αναμμένο, αφού από ένα σημείο και μετά καίγομαι όταν πάω να το σκαλίσω, αλλά μ’αρέσειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!! Χαχαχαχαχα Δεν τρελαίνομαι μόνο με τη ζέστη, αλλά και με τη φλόγα! Μπορώ να κάθομαι ώρες ατελείωτες δίπλα και να χαζεύω τις φλόγες. Αυτό μπορεί να το καταλάβει όποιος με έχει φίλη στο facebook. Πως; Φυσικά από τις φωτογραφίες που ανεβάζω αρκετά συχνά! Όπως αυτή για παράδειγμα!!!!



Είναι το Ζιζελόγατο μου που χαζεύει επίσης το τζάκι. Εμ; Το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει ντε. Και η γάτα μου και ο γιος μου τρελαίνονται για το τζάκι μας!!!!
Όσον αφορά το πάπλωμά μου; Όπως ανέφερα και πιο πάνω έχω σχέσεις πάθους και μ’αυτό! Μόλις κουκουλωθώ, χάνομαι στην κυριολεξία. Μερικές φορές ούτε το κεφάλι μου φαίνεται χαχαχαχαχα

Αχ καλοκαιράκι μου που είσαι; Με τον καθαρό ουρανό σου, το ζεστό ήλιο σου, την υπέροχη θάλασσα!!! Αχ πόσο μου λείπεις!!! Θα μου πείτε τώρα πως κάνω έτσι! Ε αφού μου λείπουν όλα αυτά ρε παιδιά τι να κάνω; Αχ τι ωραία που είναι το καλοκαίρι!!!! Φοράμε και λιγότερα ρούχα (αυτό είμαι σίγουρη ότι αρέσει και πολύ στους άνδρες χαχαχαχα). Κάνουμε βολτούλα στην υπέροχη μεγάλη παραλία μας (Θεσσαλονίκη), κάνουμε τα μπανάκια μας, την ηλιοθεραπεία μας (εντάξει αυτό πρέπει να το προσέχουμε πλέον). Είμαι σίγουρη ότι το καλοκαιράκι το προτιμούν πολύ και οι καπνιστές χιχιχι, δε χρειάζεται να βγαίνουν έξω για τσιγάρο. Τα περισσότερα μαγαζιά είναι έξω, έτσι χωρίς μετακινήσεις πίνουν τον καφέ ή τα ποτάκια τους, απολαμβάνουν και το τσιγαράκι τους! Να πω και το άλλο, που είναι και το πιο βασικό!!! Το καλοκαίρι ξεχνάμε τι εστί πετρέλαιο θέρμανσης!!!!!!!! Άρα οικονομία! Έτσι όπως έχουμε στριμωχτεί, όλοι πλέον θα παρακαλούμε στο τέλος να έχουμε μόνιμα καλοκαίρι! Μη γελάτε καθόλου, έτσι είναι τα πράγματα!

Άντε να περάσουν αυτοί οι 4-5 μήνες να «πετάξουμε» αυτά τα βαριά ρούχα! Το ξαναλέω, είμαι παιδί του καλοκαιριού, της ζέστης, του ήλιου, της θάλασσας, πάει και τελείωσε!!! Και θα κλείσω με μία καλοκαιρινή φωτογραφία για να πάρουμε λίγο τα πάνω μας βρε παιδιά! Κλείνω τα μάτια και ονειρεύομαι, τα όνειρα δεν έβλαψαν ποτέ κανένα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.