Η φωτογραφία μου
Γεννήθηκα ένα όμορφο πρωϊνό του Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη, εδώ μεγάλωσα και παραμένω πιστή σ'αυτή την πόλη, προς το παρόν, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει η ζωή! Όταν μεγάλωσα αποφάσισα να ασχοληθώ με το ραδιόφωνο, αφού η μουσική είναι η μεγάλη μου αγάπη. Τι πιο όμορφο από το να κάνεις ένα μικρόβιό σου επάγγελμα; Με την πάροδο των χρόνων ανακάλυψα και τη διαφήμιση, την εκφώνηση διαφημιστικών για την ακρίβεια. Έτσι εδώ και αρκετά χρόνια (ας κρύβουμε νούμερα χαχαχα) ασχολούμαι μόνο με αυτό. Αν θέλετε να πάρετε και μια γεύση από αυτό που κάνω επισκεφτείτε το soundcloud και καλή ακρόαση http://soundcloud.com/alexandra-adampa . Όμως εκτός από όλα αυτά τα υπέροχα, είμαι και μητέρα ενός υπέροχου αγοριού. Άλλο φοβερό αυτό στη ζωή μιας γυναίκας. Αυτά εν ολίγοις για το παρελθόν και το παρόν, για το τι μου επιφυλάσσει το μέλλον δεν ξέρω, όταν μάθω θα σας πω!

01 Μαρτίου 2012

Καλό μήνα!

Περνάνε οι ώρες, περνάνε οι μέρες, περνάνε οι μήνες!!! Κοίτα να δεις που μπήκε και ο Μάρτης!!! Άντε να μυρίσει λίγο άνοιξη ρε παιδιά!
"Θα'ναι σαν να μπαίνει άνοιξη, θα'ναι ουρανού κατάνυξη, θα'ναι σαν να μπαίνει άνοιξη στα ξαφνικά" τραγουδάει η Σοφία Βόσσου, επίκαιρο το άσμα!!!!


Στο προφίλ μου στο facebook έγραψα χθες αργά: “Ξουτ ξουτ κρύο ξουτ ξουτ βροχές ξουτ ξουτ αέρηδες ξουτ ξουτ χιόνια! Ξημερώνει 1η Μαρτίου ντεεεεε. Ο χειμώνας παρακαλείται να ξεκουμπιστεί ξουτ ξουτ” Ναι ναι να ξεκουμπιστεί ο κακός χειμώνας, στον αγύριστο θα τολμούσα να πω!!! Δεν μπορώ το κρύο το έχω ξαναπεί. Άντε να φτιάξει επιτέλους ο καιρός, να βλέπουμε μόνο ήλιο. Να πρασινίσει ο τόπος, να γεμίσουν χρώματα τα μάτια μας, να φτιάξει η διάθεσή μας όσο γίνεται! Πώς να το κάνουμε, αλλιώς αισθάνεσαι με τη μουντίλα και τι μαυρίλα κι αλλιώς όταν υπάρχει παντού φως και χρώματα.
Έχουμε μεγάλο αγώνα μπροστά μας, γι’αυτό χρειαζόμαστε πρώτα απ’όλα καλή διάθεση, για να πάρουμε δυνάμεις.
Έλα καλή μου άνοιξη, έλα καλό μου καλοκαιράκι. Σας περιμένουμε!!!!! Θέλω να γεμίσει το μάτι μου με το πράσινο, με τα χρώματα από τα άνθη των λουλουδιών, να βλέπω τον καταγάλανο ουρανό και τα υπέροχα χρώματα που δημιουργούνται όταν ο ήλιος πέφτει, να ακούω τα πουλάκια να κελαηδούν, να ακούω τη θάλασσα να μου μιλάει, ακόμη και οι φωνές των παιδιών που παίζουν δίπλα στο κύμα μου λείπουν αυτή τη στιγμή. Πείτε με ρομαντική, τιμή μου και καμάρι μου, αλλά η άνοιξη και το καλοκαίρι δεν συγκρίνονται με τις άλλες εποχές του χρόνου. Μπορεί να “λυγίζουμε” από τις διάφορες αναποδιές που ζούμε, αλλά πάντα θα υπάρχουν μικρά πράγματα, που θα μας κάνουν να σηκώνουμε το κεφάλι, να παίρνουμε δύναμη από αυτά και να συνεχίζουμε!!!! Μην ξεχνάτε η ζωή πέρα από τις δοκιμασίες, είναι γεμάτη και με όμορφες στιγμές που πρέπει να μην ξεχνάμε να ζούμε!!!!
Καλό μήνα να έχουμε όλοι!!!! Καλώς να ορίσεις άνοιξη, καλώς να ορίσεις καλοκαιράκι!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.