Η φωτογραφία μου
Γεννήθηκα ένα όμορφο πρωϊνό του Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη, εδώ μεγάλωσα και παραμένω πιστή σ'αυτή την πόλη, προς το παρόν, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει η ζωή! Όταν μεγάλωσα αποφάσισα να ασχοληθώ με το ραδιόφωνο, αφού η μουσική είναι η μεγάλη μου αγάπη. Τι πιο όμορφο από το να κάνεις ένα μικρόβιό σου επάγγελμα; Με την πάροδο των χρόνων ανακάλυψα και τη διαφήμιση, την εκφώνηση διαφημιστικών για την ακρίβεια. Έτσι εδώ και αρκετά χρόνια (ας κρύβουμε νούμερα χαχαχα) ασχολούμαι μόνο με αυτό. Αν θέλετε να πάρετε και μια γεύση από αυτό που κάνω επισκεφτείτε το soundcloud και καλή ακρόαση http://soundcloud.com/alexandra-adampa . Όμως εκτός από όλα αυτά τα υπέροχα, είμαι και μητέρα ενός υπέροχου αγοριού. Άλλο φοβερό αυτό στη ζωή μιας γυναίκας. Αυτά εν ολίγοις για το παρελθόν και το παρόν, για το τι μου επιφυλάσσει το μέλλον δεν ξέρω, όταν μάθω θα σας πω!

08 Μαρτίου 2012

Ψωνάρες Girls

Δεν μπόρεσα να αντισταθώ στο πληκτρολόγιο σήμερα! Χαχαχαχαχα
Γελάω εδώ και ώρα! Η αλήθεια είναι ότι σταματάω που και που και σκέφτομαι μήπως πρέπει να βάλω τα κλάματα με την κατάντια της τηλεόρασης, αλλά τελικά συνεχίζω να γελάω, κλαίγοντας όμως μ’αυτά που διαβάζω σε facebook και twitter.

Όλα αυτά βεβαίως βεβαίως με αφορμή το σημερινό(7/3/12) επεισόδιο της εκπομπής του Alpha “Sunshine girls” χαχαχαχαχαχαχαχα πάλι γελάω κλαίγοντας, πώς να μην το κάνω άλλωστε; Μα είναι δυνατόν; Τέτοια εκπομπή, εκπομπή να την κάνει ο Θεός, ούτε το Τηλεάστυ θα έβγαζε στον αέρα κάτι τέτοιο πλάκα πλάκα χαχαχαχαχαχαχα
Εμ αυτός ο τίτλος; Μα πόσο αποτυχημένος; Τι Sunshine girls ω ρε; Μα πάτε καλά εκεί στον Alpha; Μήπως να το ονομάζατε Ψωνάρες Girls;;;;; Μα δηλαδή συγνώμη…….
Το σίγουρο είναι ότι έκανε αίσθηση η σημερινή προβολή, αρκετός κόσμος το είδε, το θέμα όμως είναι οι αντιδράσεις!!!!! Στον τοίχο του group του Alpha στο facebook έγινε ο κακός χαμός από σχόλια. Σχόλια κραξίματος ε; Μιλάμε για ΤΟ κράξιμο! Και τι δεν τους σούρανε εκεί πέρα!!!! Πω πω πω! Είχα γουρλώσει τα μάτια μου και διάβαζα όλους τους αγανακτισμένους Έλληνες!!!! Ε δεν είχαν και άδικο οι άνθρωποι!!!!!!!
Στο twitter από την άλλη, έριξα το γέλιο της αρκούδας! Χαχαχαχαχαχα
Μα πόσο πετυχημένα σχόλια έκαναν μερικοί, έκλαιγα στην κυριολεξία από τα γέλια!!!!! Δεν αντέχω, κάνω copy-paste. Διαβάστε και γελάστε!!!!!!
• “Ma na douleuw simera kai na xasw #sunshine_girls ?? Olo to timeline mou gi auto milaei. Tha eimai i moni pou glitwse egkefalika kuttara”
• Και μετά κράζετε τα τούρκικα.. Δείτε και λίγο #sunshine_girls.
• Η Μαίρη Αλεξίου εκθέτει τον εαυτό της στην γκαλερί? Τέτοιο χάλι μόνο ως αφηρημένη τέχνη μπορείς να το δεις #sunshine_girls
• Μαλάκα μου μετά από αυτό θέλω να βάλω το κεφάλι μου στην κατάψυξη να σώσω ότι προλάβω. #sunshine_girls
• ...μερικές ΗΛΙΑΧΤΙΔΕΣ είναι ικανές να κάψουν τα τελευταία υγιή εγκεφαλικά σου κύτταρα. ps respect Μαιρη Αλεξιου #sunshine_girls
• Αυτό το ντοκιμαντέρ στον άλφα, για τα αποτυχημένα πειράματα μυστικών εργαστηρίων που απέδρασαν, το βαρέθηκα. αλλάζω κανάλι. #sunshine_girls
• Για λοβοτομημένους το προβάλουν αυτό; #sunshine_girls
• Έστω και μία να έχει ίδιο ζώδιο ή έστω ωροσκόπο με μένα, μου κάνω χαρακίρι τώρα κιόλας. #sunshine_girls
• Μέχρι κι η Λαιμού έχει καταφέρει να πάρει πτυχίο, μετά αναρωτιόμαστε γιατί είναι άνεργοι νέοι με μεταπτυχιακό. #sunshine_girls
• Κάποιος να ρίξει τα #sunshine_girls στην πισίνα και να ρίξει κι ένα ηλεκτροφόρο καλώδιο.
• Εκατομμύρια Πετρούλες. Εξαπλώνονται σαν τα μυρμήγκια!! #sunshine_girls
• Πάντως τα λεφτά δεν κάνουν το IQ ραδικιού. Έχω δει ανάλογα μπάζα με μικρό μπάτζετ. Η βλακεία δεν κάνει ταξικές διακρίσεις #sunshine_girls
• Όταν βλέπουν τέτοιες αηδίες τα ματάκια μου, αρχίζω να πιστεύω ότι θα πεθάνω από οξεία ανεγκεφαλίτιδα... #sunshine_girls
• κάθομαι οκλαδόν και κουνιέμαι ρυθμικά μπρος-πίσω ,χέρια στα αυτιά και φωνάζω λα- λα- λα- λα- λα #sunshine_girls”
• Με κάνατε και άνοιξα τηλεόραση. Έκαψα τα ελάχιστα εναπομείναντα εγκεφαλικά μου κύτταρα. #sunshine_girls #ena_lexotanil_sto_pente
• Το λεμονί φόρεμα της Αλεξίου θυμίζει την πρώτη μου απόπειρα για #cupcakes. Άμορφο, άοσμο, άχρωμο και άγευστο #sunshine_girls
• είναι τόσο τρομακτικά τα τα τουιτς για #sunshine_girls που φοβάμαι να ανοίξω και την τηλεόραση!
• Ή ζω σε παράλληλο σύμπαν ή κάποιος μου κάνει πλάκα;; #sunshine_girls
• η Μαίρη φοβάται την επιτάχυνση! ... της βαρύτητας;; οι φελλοί δεν έχουν βάρος...επιπλέουν!! #sunshine_girls
• Έβαλα άλφα και για περίπου δέκα λεπτά ήμουν με το στόμα ανοιχτό απ’ το πολιτισμικό σοκ π έπαθα #sunshine_girls
• protimw na vlepw se epanalhpsh th kourkoula sth lampsh para auto. #sunshine_girls
• Τα λεφτά δεν ξέρω αν φέρνουν ευτυχία, πάντως μυαλό δεν δίνουν. Καρατσεκαρισμένο. #sunshine_girls
• Τη βγάζεις την τακούνα στο κολύμπι. Αν θες να μην τη χάσεις, κάρφωσε τη στο κεφάλι σου. Φελιζόλ δεν έχει μέσα; #sunshine_girls
• Αυτή είναι έτσι στην πραγματικότητα; Από φυσικού της; Σιριουσλι; Να βγει ο Χαρδαβέλλας να μας πει αν είναι εξωγήινη παρακαλώ.
• Στον alpha έχουν πάθει εγκεφαλικό ή οι Γερμανοί πριν αποχωρήσουν και από το μάνατζμεντ του σταθμού βάλθηκαν να μας κάνουν τα νεύρα κουρέλια;
• #sunshine_girls ..θέλω ξεμάλλιασμα #sunshine_girls με #real_housewives. σιλικόνες, εξτέ και λοιπά πρόσθετα να μείνουν στα χέρια. #fight_fight_fight

Να είστε καλά βρε τουιτεράκια, τουλάχιστον με τα tweets χαμογέλασε λίγο το χειλάκι μας. Ξεχαστήκαμε λιγουλάκι.

Το εν λόγω επεισόδιο δεν το είδα από την αρχή είναι η αλήθεια (κι ευτυχώς δηλαδή). Μα πέστε μου, υπάρχουν τέτοιες γυναίκες εκεί έξω;;;;;; Θεέ μου σ’ευχαριστώ πολύ που εγώ τουλάχιστον δεν έχω συναντήσει καμία από δαύτες!!!! Ε θα την είχα τσουρομαδήσει!!!!
Μα τι έπαρση; Τι σνομπισμός; Τι δήθεν; Τι, τι, τι;
Θεέ και Κύριε τι άλλο θα δουν τα ματάκια μας και τι άλλο θα ακούσουν τα αυτάκια μας σ’αυτό το ρημαδοκούτι;
Ρε για συνέλθετε λίγο. Ακόμη δεν έχετε πάρει χαμπάρι ότι το lifestyle πέθανε; Εδώ ο Κωστόπουλος πτώχευσε! Που ζείτε; Σε άλλη χώρα; Αλλά και πάλι, αν τα πράγματα δεν ήταν όπως είναι, είναι δυνατόν να προβάλετε αυτά τα, τα, τα, δεν ξέρω κι εγώ πώς να τα αποκαλέσω. Τσου ρε…….
Τώρα θα μου πείτε, ε ρε Αλεξάνδρα ας μην το έβλεπες. Σωστό κι αυτό φίλοι μου, αλλά αν δεν το έβλεπα πως θα είχα άποψη; Χιχιχι Άλλη μια φορά θα το δω, από την αρχή αυτή τη φορά και θα φροντίσω να το δω με παρέα, να ψοφήσουμε στο γέλιο με τις χαζομπίμποου. Πάντως δε νομίζω να ξαναγράψω για δαύτες. Μια φορά νομίζω ότι είναι αρκετή. :-Ρ

1 σχόλιο:

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.