Η φωτογραφία μου
Γεννήθηκα ένα όμορφο πρωϊνό του Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη, εδώ μεγάλωσα και παραμένω πιστή σ'αυτή την πόλη, προς το παρόν, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει η ζωή! Όταν μεγάλωσα αποφάσισα να ασχοληθώ με το ραδιόφωνο, αφού η μουσική είναι η μεγάλη μου αγάπη. Τι πιο όμορφο από το να κάνεις ένα μικρόβιό σου επάγγελμα; Με την πάροδο των χρόνων ανακάλυψα και τη διαφήμιση, την εκφώνηση διαφημιστικών για την ακρίβεια. Έτσι εδώ και αρκετά χρόνια (ας κρύβουμε νούμερα χαχαχα) ασχολούμαι μόνο με αυτό. Αν θέλετε να πάρετε και μια γεύση από αυτό που κάνω επισκεφτείτε το soundcloud και καλή ακρόαση http://soundcloud.com/alexandra-adampa . Όμως εκτός από όλα αυτά τα υπέροχα, είμαι και μητέρα ενός υπέροχου αγοριού. Άλλο φοβερό αυτό στη ζωή μιας γυναίκας. Αυτά εν ολίγοις για το παρελθόν και το παρόν, για το τι μου επιφυλάσσει το μέλλον δεν ξέρω, όταν μάθω θα σας πω!

05 Ιανουαρίου 2012

Που πας ω ρε Ελληνάρα;

Από μικρή ήθελα να πιάσω τιμόνι κι έτσι όταν ενηλικιώθηκα πήγα κατευθείαν κι έδωσα εξετάσεις για δίπλωμα και όχι ΔΕΝ πλήρωσα/λάδωσα για να το πάρω. Το πήρα κανονικότατα!!!
Όσο περίμενα να βγει το δίπλωμά μου μετά τις εξετάσεις, αυτό που σκεφτόμουν πιο πολύ ήταν το παρκάρισμα, σκεφτόμουν τους Ελληνάρες οδηγούς που διαρκώς βιάζονται, έπαιρνα λοιπόν το αυτοκίνητο κι έκανα βόλτες στη γειτονιά, όπου έβρισκα θέση parking, τσακ alarm κι εξάσκηση χαχαχα, γελάω όταν το θυμάμαι σίγουρα θα γελάτε κι εσείς. Η τρελή της γειτονιάς ήμουν εκείνες τις μέρες χαχαχαχαχα. Αυτή η εξάσκηση μια χαρά με βοήθησε, παρκάρω στο τσακ μπαμ!!! Για αρκετό διάστημα κυκλοφορούσα με το αυτοκίνητο πολύ μέσα στην πόλη. Κάθε μα κάθε φορά παρατηρούσα την οδική συμπεριφορά των άλλων οδηγών είτε στον περιφερειακό, είτε μέσα στην πόλη. Ε συνέχεια τα νεύρα μου γινόντουσαν τσατάλια. Μα πως οδηγεί έτσι ο Έλληνας; Όλοι πιστεύουν ότι οι δρόμοι είναι δικοί τους. Όλοι πιστεύουν ότι έχουν τις αυτοκινητάρες. Τα φλας και τα καθρεπτάκια έχουν καταντήσει να είναι διακοσμητικά στα αυτοκίνητα, το ίδιο και η διαγράμμιση στους δρόμους, είτε υπάρχει, είτε δεν υπάρχει το ίδιο και το αυτό. Οι μονόδρομοι είναι μονόδρομοι μόνο για μερικούς. Το κινητό έχει γίνει προέκταση των χεριών των περισσότερων, όλοι θυμούνται να μιλήσουν στο κινητό όταν οδηγούν. Αφού βρε χρυσό μου δεν μπορείς και να μιλάς και να οδηγείς ή κλείσ’το το ρημάδι ή κάνε δεξιά και μίλα. Απόσταση ασφαλείας! Την καταργήσαμε κι αυτή!!! Να πως γίνονται οι περισσότερες καραμπόλες. Που πας χριστιανέ/η μου; Καλά δε μιλάμε για τη συμπεριφορά ορισμένων……. Α πα πα… όλοι τα νεύρα τους τα βγάζουν στους άλλους οδηγούς.

Γυναίκες οδηγοί!!!! Ναι με θαυμαστικά. Ναι φίλοι μου, συμφωνώ ότι κυκλοφορούν εκεί έξω γυναίκες που με τίποτα δε θα έπρεπε να οδηγούν, αλλά όλοι οι κανόνες έχουν και τις εξαιρέσεις τους έτσι; Υπάρχουν γυναίκες που οδηγούν και συμπεριφέρονται άψογα στο δρόμο. Αυτές όμως θα τις αφήσουμε στην άκρη. Οι άλλες είναι το πρόβλημα χαχαχα. Που πας βρε κορίτσι μου; Που πας βρε ………. (συμπληρώστε ότι θέλετε) αφού δεν το’χεις το «άθλημα»!!!! Έχω πετύχει στο δρόμο λογιών λογιών μπουμπούκια χαχαχαχα, τώρα γελάω, αλλά όταν το βίωνα μόνο να γελάσω δεν μπορούσα. Τι να οδηγούν στη μέση 2 λωρίδων κυκλοφορίας και με ταχύτητα μηδαμινή, τι να κάνουν μία ώρα να παρκάρουν, τι τι τι τα ξέρετε δε χρειάζεται να πω κι άλλα.

Παππούδες οδηγοί!!!! Κι εδώ με θαυμαστικά. Πραγματικά γιατί τους αφήνουν να οδηγούν; Ορισμένοι είναι πολύ επικίνδυνοι! Άστο ρε παππού το αυτοκίνητο, πάρε ταξί, πάρε λεωφορείο τέλος πάντων. Έχω μαλώσει με παππού στο δρόμο, αφήστε, με «έβγαλε» από τα ρούχα μου, δε θέλω να το θυμάμαι!!!

Άντρες τσαμπουκάδες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Εδώ ξεπέρασα τον εαυτό μου με τα θαυμαστικά χαχαχαχα Αυτοί κι αν δεν κυκλοφορούν εκεί έξω! Άντρες που όταν βλέπουν γυναίκα οδηγό, παθαίνουν ότι οι ταύροι όταν δουν κάτι κόκκινο. Εγώ αυτούς τους λέω τσάμπα μάγκες όμως, γιατί όταν τα βάζουν με γυναίκες συνήθως αυτές είναι μόνες τους. Για να σε δω μάγκα μου αν δεν είναι μόνη στο αυτοκίνητο; Μου έτυχε κι εμένα ένα τέτοιο περιστατικό πριν πολλααα χρόνια. Ο ακατανόμαστος με γράπωσε από το λαιμό μέσα στο αυτοκίνητό μου. Το άλλο κουφό είναι ότι μαζεύτηκε κόσμος και κανείς μα κανείς δεν αντέδρασε! Όλοι καθόντουσαν και χάζευαν το θέαμα! Ντροπή!!!!! Όχι δεν του έκανα μήνυση που έπρεπε να του κάνω, απλά επειδή έμαθα ποιος είναι και τι κάνει (γιατρός ήταν τρομάρα του, επιστήμονας να σου πετύχει), τον έκανα με τη βοήθεια ενός γνωστού από την τροχαία να χάσει τον ύπνο του για 3 μήνες. Αλλά υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως ο επόμενος που θα τολμήσει να ακουμπήσει έστω μια τρίχα από τα μαλλιά μου, θα τη φάει τη μηνυσάρα και θα πληρώσει και για τον προηγούμενο. Κανείς μα κανείς δεν έχει δικαίωμα να χειροδικεί όχι μόνο σε γυναίκα αλλά σε οποιοδήποτε άνθρωπο. Αλλά επί του θέματος, άντρας να τα βάζει με γυναίκα ή να χειροδικεί στο δρόμο; Βάλτα ρε φίλε με κάποιον όμοιο σου, εκεί να σε δω. Έλεος δηλαδή!!!!

Παρκάρισμα! Άλλο πονεμένο θέμα κι αυτό. Παρατηρήσατε ποτέ τα parking μεγάλων εμπορικών κέντρων; Πως γίνεται το μεγαλύτερο ποσοστό να βαριέται να κουνήσει λίγο παραπάνω το τιμόνι για να παρκάρει σωστά; Πόσες μα πόσες φορές έχω δει αυτοκίνητα να πιάνουν χώρο 2 θέσεων! Βρε ζώον πάρκαρε σωστά!!!! Πρόσφατα διάβασα ένα περιστατικό που έγινε στη Θεσσαλονίκη την πρωτοχρονιά. «Έξυπνος» με Mercedes παρκάρει κάπου και πιάνει 2 θέσεις. Όταν κάποιοι του είπαν να παρκάρει καλύτερα, η απάντησή του ήταν «Έτσι γουστάρω… καλή χρονιά» κι έφυγε. ………… Αφήνω αποσιωπητικά, τα σχόλια δικά σας!!! Ή το άλλο (είδατε ένα ένα μου έρχονται); Αυτοκίνητα παρκαρισμένα σε διαβάσεις ή ράμπες! Hellooooooo? Πως θα περάσουν οι μαμάδες με τα καροτσάκια, πως θα περάσει ένας άνθρωπος με αναπηρικό καροτσάκι;

Πήρα φορά και σταματημό δεν έχω και πώς να έχω; Αφού εδώ στην Ελλάδα μας όλοι την έχουν δει κι εγώ δεν ξέρω τι. Άντε δεν το συνεχίζω γιατί μάλλον θα ξημερωθώ γράφοντας.
Ελπίζω και εύχομαι να μπορέσουμε κάποια μέρα εδώ στην Ελλάδα να καταφέρουμε και να γίνουμε κάποια μέρα ΑΝΘΡΩΠΟΙ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.