Η φωτογραφία μου
Γεννήθηκα ένα όμορφο πρωϊνό του Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη, εδώ μεγάλωσα και παραμένω πιστή σ'αυτή την πόλη, προς το παρόν, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει η ζωή! Όταν μεγάλωσα αποφάσισα να ασχοληθώ με το ραδιόφωνο, αφού η μουσική είναι η μεγάλη μου αγάπη. Τι πιο όμορφο από το να κάνεις ένα μικρόβιό σου επάγγελμα; Με την πάροδο των χρόνων ανακάλυψα και τη διαφήμιση, την εκφώνηση διαφημιστικών για την ακρίβεια. Έτσι εδώ και αρκετά χρόνια (ας κρύβουμε νούμερα χαχαχα) ασχολούμαι μόνο με αυτό. Αν θέλετε να πάρετε και μια γεύση από αυτό που κάνω επισκεφτείτε το soundcloud και καλή ακρόαση http://soundcloud.com/alexandra-adampa . Όμως εκτός από όλα αυτά τα υπέροχα, είμαι και μητέρα ενός υπέροχου αγοριού. Άλλο φοβερό αυτό στη ζωή μιας γυναίκας. Αυτά εν ολίγοις για το παρελθόν και το παρόν, για το τι μου επιφυλάσσει το μέλλον δεν ξέρω, όταν μάθω θα σας πω!

04 Ιανουαρίου 2012

Που πήγε το φλερτ οεο;

Αποφασίζω να βγω έξω για ένα ποτό. Φοράω την καλή μου διάθεση, το όμορφο χαμόγελο μου, επιλέγω παρέα, προορισμό και βουρ.
Καταφέρνω και φτάνω στον προορισμό μου, αφού έχει πιάσει πρώτα το τάμα που έχω κάνει από πιο νωρίς για μία θέση parking.
Όλα καλά κι όλα ωραία. Μπαίνω στο μπαράκι όπου έχω δώσει ραντεβού με την παρέα μου, βολεύομαι και παραγγέλνω ποτό. Συζήτηση, χορός, cheers και κάποια στιγμή πιάνω τον εαυτό μου να χαζεύει τον κόσμο. 
Χμμμ τι γίνεται τριγύρω μου; Αρχίζω να παρατηρώ περισσότερο. Γυναικοπαρέες, αντροπαρέες, υπάρχουν και κάποιες ζευγαροπαρέες (παρέα αποτελούμενη από ζευγάρια αν δεν το πιάσατε). Δε θα μιλήσω για τα ζευγάρια, μια χαρά περνάνε αυτοί ;-) Επικεντρώνομαι στα 2 πρώτα.
Βλέπω κοπέλες, περιποιημένες, χαμογελαστές να περνούν καλά και να ρίχνουν που και που κάποιες κλεφτές ματιές γύρω τους μήπως και ανακαλύψουν κάτι «ενδιαφέρον». Έλα όμως που το «ενδιαφέρον» είναι στον κόσμο του; Χαχαχα Δυστυχώς είναι μία πραγματικότητα των καιρών που ζούμε. Οι άντρες –ω ναι γι’αυτούς μιλάμε- ζούνε πλέον στο δικό τους κόσμο, καλομάθανε τα πουλάκια μας και περιμένουν να κάνει κίνηση η γυναίκα. Που πήγε το φλερτ ω ρε παλικάρια; Το ξεχάσατε; Το φοβάστε;
Δεν το ‘χετε πια; Εντάξει υπάρχουν και οι εξαιρέσεις, μην τα ισοπεδώνουμε και όλα, αλλά ας μην κρυβόμαστε, οι άντρες «καλοβολεύτηκαν» πλέον.
Θα σας το δώσω όμως λίγο πιο αναλυτικά, σύμφωνα με αυτό που είδα με τα ματάκια μου. Κάθομαι κοντά στο dj που τυχαίνει να είναι φιλαράκι, παραδίπλα είναι κανά δυο τύποι που χτυπιούνται με τη μουσική των dj, από πίσω τους είναι μια παρέα. Ωραίες κοπέλες, περιποιημένες ΚΑΙ μόνες. Ε σας πληροφορώ ότι οι τύποι που χτυπιόντουσαν δίπλα μας σημασία δεν τις έδωσαν. Δυο φορές τους άκουσα να συζητάνε για τις επιλογές του dj, αυτός ήταν ο μόνος τους «προβληματισμός». Παραδίπλα άλλα 2 παλικάρια μόνα. Τίποτα κι αυτοί στον κόσμο τους. Χαχαχαχαχαχα είναι για γέλια και για κλάματα μαζί. Το συγκεκριμένο θέμα το συζήτησα και με την παρέα αλλά και με το φίλο/dj.
-Ρε συ κοίτα, μόνες γυναίκες, μόνοι άντρες. Τι γίνεται; Κι αυτoί εδώ δίπλα σχολιάζουν τι παίζετε και σημασία δε δίνουν στην κοριτσοπαρέα πίσω!
-Α καλά (μου λέει) στην κοσμάρα τους! Μη σου κάνει εντύπωση. Αυτό το βλέπω να γίνεται συνέχεια.
Κι έρχομαι εγώ να σας θυμίσω ατάκα παλιάς ελληνικής ταινίας: Ω ρε που πάμε; Ω ρε που πάμε;

Μόνες γυναίκες ψάχνουν. Μόνοι άντρες ψάχνουν.
Μόνες γυναίκες αδιαφορούν. Μόνοι άντρες αδιαφορούν.
Ή όχι; Αναρωτιέμαι, γιατί τελικά το μεγαλύτερο ποσοστό, όπως φεύγει από το σπίτι του, έτσι και επιστρέφει. Μόνος/η.

Λοιπόν παιδιά ο ένας περιμένει από τον άλλον. Εμ δεν κάνουμε χωριό έτσι! Οκ οι γυναίκες έγιναν πιο ανεξάρτητες, αλλά εσείς οι άντρες μην ξεχνάτε το ρόλο σας! Ξεκολλήστε επιτέλους και θυμηθείτε ξανά πώς είναι το φλερτ ή αν δεν το ξέρετε το άθλημα φροντίστε να το μάθετε!

Άντε στην υγειά μας/σας και καλές φλερτοβόλτες να έχετε από εδώ και πέρα!
Χο Χο Χο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.