Η φωτογραφία μου
Γεννήθηκα ένα όμορφο πρωϊνό του Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη, εδώ μεγάλωσα και παραμένω πιστή σ'αυτή την πόλη, προς το παρόν, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει η ζωή! Όταν μεγάλωσα αποφάσισα να ασχοληθώ με το ραδιόφωνο, αφού η μουσική είναι η μεγάλη μου αγάπη. Τι πιο όμορφο από το να κάνεις ένα μικρόβιό σου επάγγελμα; Με την πάροδο των χρόνων ανακάλυψα και τη διαφήμιση, την εκφώνηση διαφημιστικών για την ακρίβεια. Έτσι εδώ και αρκετά χρόνια (ας κρύβουμε νούμερα χαχαχα) ασχολούμαι μόνο με αυτό. Αν θέλετε να πάρετε και μια γεύση από αυτό που κάνω επισκεφτείτε το soundcloud και καλή ακρόαση http://soundcloud.com/alexandra-adampa . Όμως εκτός από όλα αυτά τα υπέροχα, είμαι και μητέρα ενός υπέροχου αγοριού. Άλλο φοβερό αυτό στη ζωή μιας γυναίκας. Αυτά εν ολίγοις για το παρελθόν και το παρόν, για το τι μου επιφυλάσσει το μέλλον δεν ξέρω, όταν μάθω θα σας πω!

17 Ιανουαρίου 2012

Μπππρρρρρρρ κρύο!!!

Ήθελα εδώ και μέρες να κάτσω να γράψω, αλλά το μυαλό μου έχει παγώσει!!!!! Μπππρρρρρρ τι κρύο είναι αυτό; Έχουμε χειμώνα, βρε εντάξει το εμπεδώσαμε, αλλά χαλάρωσε και λίγο, μας έχει ξεπατώσει! Λυπήσου μας λιγουλάκι σε παρακαλώ, είναι ακριβό και το ρημάδι το πετρέλαιο ντε! Το ξέχασες αυτό; Δε ΜΕ λες; (έτσι σαλονικιώτικο)
Αυτή η κακίστρο η Μέρκελ σου είπε να μας κάνεις βαρύ χειμώνα φέτος ε; Αχχχχχ μην το πετύχω πουθενά μπροστά μου αυτό το πράμα (γυναίκα δεν τη λες). Εντάξει κυρά μου χαλάρωσε λίγο, όλη σου την κακία σε μας θα τη βγάλεις; Πφφφφφ έλεος δηλαδή! Όλο ζητάτε, σε λίγο θα ζητήσετε και τα στρινγκ μας! Αλλά να σου πω!!!!!! Και να στα στείλουμε τα στρινγκ μας, μη χαίρεσαι δε σου κάνουν μπουαχαχαχαχαχαχα. Μ’έπιασε ολίγον κακιούλα σήμερα ε; Μην με παρεξηγείτε, λάλησα η γυναίκα από το κρύο χιχιχιχι 
Πήγα που λέτε την Κυριακή να πάρω καμιά εφημερίδα, κανένα περιοδικό να ξεστραβωθώ λίγο. Τι το ήθελα; Κατεβαίνω που λέτε σεινάμενη κουνάμενη, μόλις βγήκα τα είδα όλα!!!! Α πα πα ΠΑΓΩΣΑ!!!!!!!! Θα μου πείτε τώρα εσείς «σιγά χρυσή μου πως κάνεις έτσι;». Ααααα να σας πω, εγώ με το κρύο είμαι μαλωμένη, μην τα ξαναλέμε, δεν το αντέχω, δεν το μπορώ. Μωρέ καλά κάνω και δεν κουνιέμαι από το σπιτάκι μου αυτό το διάστημα. 
Τη Δευτέρα άναψα από το πρωί το τζάκι, κάθε φορά που άνοιγα την πόρτα να πάρω ξύλα, μ’έπαιρνε και με σήκωνε, μωρέ δε μας έφτανε το κρύο, είχε κι έναν αέρα άλλο πράμα! Μέχρι να κοιμηθώ, εκεί εγώ, το «τάιζα» συνέχεια το καλό μου το τζακάκι! Μόνο αγκαλιά που δεν το πήρα, αφήστε….. Το καλύτερο ήταν στο τέλος, όταν ξάπλωσα να κοιμηθώ, αυτή τη φορά πήρα αγκαλιά στην κυριολεξία όμως το πάπλωμά μου και τσουπ μ’ένα σάλτο ήρθε και το Ζιζελόγατό μου από πάνω για έξτρα ζέστη! Μια χαρά!!!!! Οτιδήποτε ζεστό είναι πάντα καλοδεχούμενο χιχιχι 
Εύχομαι να μαλακώσει λίγο ο καιρός γιατί δε με βλέπω να τη βγάζω (ε εντάξει τα παραλέω λίγο τώρα). Να προσέχετε εκεί έξω έτσι; Να ντύνεστε καλά, το σαν κρεμμύδια νομίζω ότι ταιριάζει απόλυτα, να έχετε ζεστούλα στο σπίτι σας και υπομονή παιδιά! Θα το βγάλουμε κι αυτό το χειμώνα πού θα πάει;

1 σχόλιο:

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.