Η φωτογραφία μου
Γεννήθηκα ένα όμορφο πρωϊνό του Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη, εδώ μεγάλωσα και παραμένω πιστή σ'αυτή την πόλη, προς το παρόν, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει η ζωή! Όταν μεγάλωσα αποφάσισα να ασχοληθώ με το ραδιόφωνο, αφού η μουσική είναι η μεγάλη μου αγάπη. Τι πιο όμορφο από το να κάνεις ένα μικρόβιό σου επάγγελμα; Με την πάροδο των χρόνων ανακάλυψα και τη διαφήμιση, την εκφώνηση διαφημιστικών για την ακρίβεια. Έτσι εδώ και αρκετά χρόνια (ας κρύβουμε νούμερα χαχαχα) ασχολούμαι μόνο με αυτό. Αν θέλετε να πάρετε και μια γεύση από αυτό που κάνω επισκεφτείτε το soundcloud και καλή ακρόαση http://soundcloud.com/alexandra-adampa . Όμως εκτός από όλα αυτά τα υπέροχα, είμαι και μητέρα ενός υπέροχου αγοριού. Άλλο φοβερό αυτό στη ζωή μιας γυναίκας. Αυτά εν ολίγοις για το παρελθόν και το παρόν, για το τι μου επιφυλάσσει το μέλλον δεν ξέρω, όταν μάθω θα σας πω!

24 Ιανουαρίου 2012

Αααααψου, γκουχ γκουχ

Χτυπάει το ξυπνητήρι το πρωί. Οκ λέω μέσα στον ύπνο μου, Άλεξ αποχωρήσου το πάπλωμά σου, σήκω μπας κι έσκασε και κανένα mail με κείμενο για εκφώνηση! 
Και ξυπνάω η καλή σου, αλλά….. αλλά!!!!!
Η μύτη είναι κάπως και ο λαιμός το ίδιο και το αυτό! Φτουυυυυ λέω την πατήσαμε! Και φυσικά φαντάζεστε τι ακολούθησε έτσι; Τα γνωστά μπινελίκια για το χειμώνα και το κρύο. Θα αποφύγω όμως να σας τα γράψω για ευνόητους λόγους! Γυναίκα πράμα δεν κάνει να βρίζουμε και πολύ (λέμε τώρα). Από μέσα μου λοιπόν τον «στόλισα» καλά καλά το χειμώνα! Αποφασίζω να σηκωθώ τελικά! Οι πρώτες κουβέντες που είπα, ήταν στο Ζιζελόγατό μου, η οποία κατάλαβε ότι ξύπνησα. Νιαρ, η Ζιζέλ. Καλημέρα αγάπη, εγώ. Νιαρ νιαρ, ξανά η Ζιζέλ. Πάλι πεινάς; Της απαντάω εγώ. Κι εκεί λέω: Αααααμααααααν!!!!!!! Τι φωνή είναι αυτή καλή μου; Ξαναμιλάω στον εαυτό μου. Τα ίδια! Έλα μωρέ λέω μόλις ξύπνησα, κάτσε να περάσει λίγο η ώρα. 
Και πέρασε η ώρα και η φωνή εκεί, να επιμένει να είναι κάπως. Να δω πως θα δουλέψω σήμερα! Και σκάνε τα 2 πρώτα κείμενα για εκφώνηση. Για να δούμε τι θα δούμε. Ουφφφφ πάλι καλά, αυτά τα παίζω στα δάχτυλα, piece of cake και η φωνή έτσι που είναι βοηθάει να βγουν μια χαρά. Και σκάνε και κάποια άλλα, οκ επαγγελματίας είμαι, το πάλεψα αρκετά καλά πιστεύω. 
Καπάκι τηλέφωνο τη μαμά! Καλέ τώρα ξύπνησες μου λέει; Φανταστείτε πως με άκουσε η γυναίκα!!! Χα, νομίζεις καλή μου μανούλα. Ο χειμώνας με κέρδισε μανουλίτα μου. Τρέχα στο φαρμακείο, χρειάζομαι όπλα. Είμαι σε εμπόλεμη φάση! 
Μωρέ θα του εξηγήσω το όνειρο αυτουνού εγώ! Δεν με ξέρει καλά! ΧΑ! Ο πόλεμος Αλεξάνδρα-Χειμώνας ξεκίνησε σήμερα λοιπόν. Την πρώτη μάχη μπορεί να την έχασα, αλλά τα όπλα μου καραδοκούν! Panadol cold and flu, τσάι με δυόσμο, τσάι με μέντα και μπόλικο μέλι!!!!! 
Αέραααααααααααααα 
Θα σε νικήσω άτιμε!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.